De taak van het verenigingsbestuur

Het verenigingsbestuur heeft een belangrijke taak. Het bestuur moet namelijk de doelstellingen en de organisatie van de vereniging vorm geven. De precieze taken staan opgenomen in de statuten en bestaan vaak (mede) uit de financiële huishouding van een vereniging verzorgen. Groeit deze taak het bestuur boven het hoofd of wilt u de vereniging naar een hoger niveau tillen? Maak dan kennis met De Verenigingsmanager. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het uitvoeren van verschillende werkzaamheden binnen verenigingen en organisaties. Wij ontzorgen het bestuur en zorgen er voor dat de administratie zorgvuldig en professioneel afgehandeld wordt.

Verenigingsbestuur uitbesteden aan De Verenigingsmanager

Het verenigingsbestuur uitbesteden wordt vaak ervaren als een last die van de schouders valt. Eventueel kunt u er ook voor kiezen om slechts een aantal taken van het verenigingsbestuur uit te besteden. Denk hierbij aan de administratieve klussen zoals het opstellen van de jaarrekening. Wilt u uw vereniging opnieuw vorm geven? Of heeft u adviezen nodig om uw vereniging professioneler of moderner te maken? Ook dan kunt u rekenen op onze kennis en ervaring. Lees gerust verder op onze website om meer te weten te komen over ons en onze diensten.

Contacteer ons voor uitbesteden vereniging bestuur

Voor meer informatie of om direct een Quick Scan voor het uitbesteden vereniging bestuur aan te vragen, neemt u direct contact met ons op. De Quick Scan is kosteloos en de ideale manier om te ontdekken met welke werkzaamheden wij u kunnen helpen. U bereikt ons via de e-mail, telefoon, social media of het online contactformulier. Wij beschikken tevens over een kantoor in Arnhem waar we u graag verwelkomen voor een persoonlijke kennismaking en een adviesgesprek. We hopen snel van u te horen!

Vul de gratis Quick Scan in of stel een vraag.

* Deze velden zijn verplicht.