Administratie vereniging

De administratie van uw vereniging is een belangrijke bijzaak die altijd secuur bijgehouden moet worden. Alleen: hoe, en vooral: wanneer? Niet zelden komen de ledenadministratie, maar ook andere 'papieren' zaken onderaan de stapel met favoriete werkzaamheden te liggen. Het is daarom goed om te weten dat u de administratie van uw vereniging kunt uitbesteden aan de professionals van De Verenigingsmanager. Zij nemen u veel werk uit handen, zodat u zich weer kunt inzetten op de plekken waar u dat nodig acht. Wist uw trouwens dat De Verenigingsmanager naast de administratie ook uw communicatiekanalen kan overnemen, zodat uw vereniging altijd bereikbaar is?

Ondersteuning voor de administratie van uw vereniging

De Verenigingsmanager begrijpt dat er leukere dingen bestaan in het verenigingsleven dan het bijhouden van administratieve rompslomp. Voor wat betreft ondersteuning van de administratie van een vereniging of andere organisatie die behoefte heeft aan een frisse blik, is De Verenigingsmanager uw aangewezen partner. Dit bedrijf denkt met u mee, ook omdat het kan leunen op een kwart eeuw ervaring. Van vrijwilligersorganisaties tot lagere overheden, van sportverenigingen tot beroepsorganisaties, ze klopten aan bij De Verenigingsmanager, die de broodnodige ondersteuning van de administratie van hun vereniging verzorgde - altijd met bevredigend resultaat.

Het uitbesteden van de administratie van uw vereniging aan De Verenigingsmanager

Ontzorgen is een mooi modern woord voor hetgeen De Verenigingsmanager doet. Het uitbesteden van de administratie van uw vereniging is daarbij niet het enige dat u op professionele wijze uit handen wordt genomen. Denk aan het aanvragen van subsidies - vaak een enorme papierwinkel. Maar ook het beantwoorden van telefoon en e-mail en/of het bijhouden van de tegenwoordig zo belangrijke sociale media zijn wellicht klussen die u als actief verenigingsmens niet tot uw favorieten rekent. Neem contact op met De Verenigingsmanager, voor het uitbesteden van de administratie van uw vereniging en nog veel meer zaken die u graag goed maar extern geregeld wilt hebben.

Vul de gratis Quick Scan in of stel een vraag.

* Deze velden zijn verplicht.