Secretariaat: belangrijk en tijdrovend onderdeel van vereniging of organisatie

Een secretariaat is een belangrijk en tijdrovend onderdeel van een vereniging of organisatie. Om de administratieve werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren is bovendien vakkennis vereist. U wilt immers zeker weten dat alles zorgvuldig en volgens de regels verloopt. Bent u op zoek naar een professional aan wie u het secretariaat en (eventueel) andere werkzaamheden kan uitbesteden? Maak dan kennis met De Verenigingsmanager. Wij zijn deskundige verenigingsmanagers met ruim 20 jaar ervaring. Wij ondersteunen diverse brancheorganisaties en beroepsorganisaties met hun werkzaamheden. Denk hierbij aan het verzorgen van het secretariaat maar ook andere (administratieve) klussen zoals de facturatie en ledenadministratie.

Secretariaat uitbesteden aan De Verenigingsmanager

Het secretariaat uitbesteden aan De Verenigingsmanager bespaart u niet alleen tijd en zorgen, het zorgt er ook voor dat u uw vereniging of organisatie naar een hoger niveau kunt tillen. U kunt zich immers volledig richten op uw hoofdtaken, terwijl u zeker weet dat de administratieve afhandeling goed voor u geregeld wordt. Bent u benieuwd welke taken De Verenigingsmanager verder voor u uit handen kan nemen? Lees dan gerust verder op onze website of vraag direct een Quick Scan aan. Een Quick Scan is kosteloos en de ideale manier om te ontdekken met welke taken wij u kunnen helpen.

Meer informatie over secretariaat vereniging uitbesteden

Voor meer informatie over secretariaat vereniging uitbesteden, kunt u uiteraard ook direct contact met ons opnemen. We staan u graag te woord en beantwoorden met veel plezier al uw vragen. U bereikt ons via de telefoon, e-mail of het online contactformulier. Daarnaast kunt u ons volgen of benaderen via social media. Wij maken gebruik van LinkedIn en Twitter. Tot slot beschikken we over een bezoekadres in Arnhem waar we u graag uitnodigen voor een kop koffie en een persoonlijk gesprek. Graag tot ziens bij De Verenigingsmanager.

Vul de gratis Quick Scan in of stel een vraag.

* Deze velden zijn verplicht.