Benieuwd wat wij kunnen betekenen voor uw vereniging?

Wij maken eerst kennis met elkaar en met de (branche)vereniging. U geeft aan wat uw wensen zijn; wij maken een gratis quick-scan van de organisatie en de werkzaamheden en geven aan waar en hoe wij meerwaarde kunnen bieden. En daarna maken we afspraken voor een project of periode. Niets meer, niets minder.

Branche- en beroepsverenigingen

De Verenigingsmanager kan de gehele bedrijfsvoering, het dagelijkse reilen en zeilen, van uw (branche)vereniging of beroepsvereniging uit handen nemen. Wij denken graag met u mee.

Onze ondersteuning aan uw (branche)vereniging kan bestaan uit:

• Verenigingsmanagement | Secretariaat
  • Social media en nieuwsbrief
  • Administratie en facturatie
  • Debiteurenbeheer
  • Bestuursondersteuning
  • Verslaglegging
  • Organisatie algemene ledenvergadering
  • Ledenadministratie
  • Projectmanagement
  • Interim ondersteuning
  • Juridische ondersteuning
  • Organisatie van cursussen | vakdagen | evenementen en congressen
  • Advisering | herinrichting of opzetten van een bedrijfssecretariaat
  • Coaching van (nieuwe) medewerkers

Tarief

Ons uitgangspunt is altijd dat wij meerwaarde leveren tegen een tarief dat rekening houdt met de mogelijkheden van de opdrachtgever. Waarom? Omdat wij ook kleine(re) verenigingen en organisaties op deze manier het voordeel kunnen bieden van een goede ondersteuning van professionals van de Verenigingsmanager. Vaak zijn dat kleine brancheverenigingen, clubs en instellingen die met een klein budget goed werk verrichten voor branches, bedrijven en/of samenleving.