Vul de Quick Scan in en krijg advies op maat voor je vereniging!

Benieuwd wat wij kunnen betekenen voor uw vereniging?

Kosteloze Quick-Scan

We starten met een kennismakingsgesprek waarin u uw wensen deelt. Vervolgens voeren wij een kosteloze quick scan uit van de vereniging en werkzaamheden. Op basis hiervan geven wij inzicht in de toegevoegde waarde die wij kunnen bieden. Daarna bespreken we de mogelijkheden voor een project of samenwerking. Duidelijk en eenvoudig.

Branche- en beroepsverenigingen

De Verenigingsmanager kan de gehele bedrijfsvoering, het dagelijkse reilen en zeilen, van uw (branche)vereniging of beroepsvereniging uit handen nemen. Wij denken graag met u mee en bieden ondersteuning op maat.

Onze ondersteuning aan uw (branche)vereniging kan bestaan uit:

• Verenigingsmanagement | Secretariaat
  • Social media en nieuwsbrief
  • Administratie en facturatie
  • Debiteurenbeheer
  • Bestuursondersteuning
  • Verslaglegging
  • Organisatie algemene ledenvergadering
  • Ledenadministratie
  • Projectmanagement
  • Interim ondersteuning
  • Juridische ondersteuning
  • Organisatie van cursussen | vakdagen | evenementen en congressen
  • Advisering | herinrichting of opzetten van een bedrijfssecretariaat
  • Coaching van (nieuwe) medewerkers

Meerwaarde

Wij leveren altijd meerwaarde tegen een tarief dat past bij uw mogelijkheden. Dit stelt ook kleinere verenigingen en organisaties in staat om te profiteren van onze professionele ondersteuning. Onze klanten zijn vaak kleine brancheverenigingen, clubs en instellingen die met een beperkt budget uitstekend werk verrichten voor branches, bedrijven en de samenleving.

Ontdek hoe wij uw vereniging kunnen ondersteunen. Neem vandaag nog contact met ons op!