Ledenadministratie Vereniging

Wordt de ledenadministratie van uw vereniging een onoverzichtelijke papierwinkel die u er niet bij kunt hebben? Het is voor elke vereniging van groot belang dat zaken als facturatie, administratie en communicatie op vlotte wijze verlopen. De Verenigingsmagaer heeft een kwart eeuw ervaring met lagere overheden, vrijwilligersorganisaties (o.a. in de zorg) en branche- en beroepsorganisaties. Voor de meest uiteenlopende soorten verenigingen verzorgen deze professionals naast de volledige ledenadministratie het management en de secretariaatsvoering. De Verenigingsmanager doet dit volgens uw systeem, maar als u behoefte heeft aan een frisse wind daarin, is er ook een eigen systeem beschikbaar. Ook de ledenadministratie van een vereniging besteedt u uit aan De Verenigingsmanager.

Zoekt u ondersteuning voor de ledenadministratie van uw vereniging

Zoekt u mensen met de nodige knowhow en ervaring voor ondersteuning van de ledenadministratie van uw vereniging? Het (sport)verenigingsleven is een dynamische omgeving waarin u zich het liefst op een sociale manier inzet. Wanneer er in drukke weken van alles in goede banen geleid moet worden, bijvoorbeeld bij naderende evenementen, zijn zaken als secretariaat en administratie een blok aan uw been. Die neemt De Verenigingsmanager u graag uit handen, met gedegen ondersteuning van de ledenadministratie van uw vereniging. In de wereld der professionele dienstverlening noemen we dit met een mooi woord ontzorgen. De zaken waar u geen energie of capaciteit voor hebt, neemt De Verenigingsmanager met alle liefde op zich.

Uitbesteden van ledenadministratie voor uw vereniging door de Verenigingsmanager

Het deels of geheel uitbesteden van de ledenadministratie van uw vereniging geeft lucht. De Verenigingsmanager kan bovendien veel meer voor u betekenen. Telefoon en e-mail beantwoorden, sociale media bijhouden, subsidies aanvragen, alle zaken die op een stapel liggen te wachten en waar u als actief verenigingsmens niet aan toekomt. Daarom denkt u aan het uitbesteden van de ledenadministratie van de vereniging - alsmede andere zaken - en daarom komt u terecht bij De Verenigingsmanager. Neem contact op via het online contactformulier voor een afspraak. Want De Verenigingsmanager gaat graag voor u aan het werk, maar niet zonder informeel kennismakingsgesprek.

Vul de gratis Quick Scan in of stel een vraag.

* Deze velden zijn verplicht.