Sportverenigingen

U bent met uw bestuur en vrijwilligers elke dag weer bezig om alles in en rondom de club te regelen en in goede banen te leiden. Veel zaken gaan goed en andere zaken hebben aandacht nodig. De Verenigingsmanager kan u ondersteunen bij de zaken die even niet lekker lopen binnen uw vereniging,

Onze ondersteuning aan uw sportvereniging kan bestaan uit:

• Verenigingsmanagement | Secretariaat
  • Telefoon en email
  • Social media en nieuwsbrief
  • Administratie en facturatie
  • Debiteurenbeheer
  • Subsidie informatie
  • Bestuursondersteuning en verslaglegging
  • Organisatie algemene ledenvergadering
  • Ledenadministratie
  • Organisatie van evenementen en projecten

Gratis Quick Scan - Werkwijze

Wij maken natuurlijk eerst kennis met uw sportvereniging en met het bestuur. U geeft aan wat uw wensen zijn; wij maken een gratis quick-scan van de organisatie en geven aan waar en hoe wij meerwaarde kunnen bieden. En daarna maken we afspraken voor een project of periode. Niets meer, niets minder.

Tarief

Ons uitgangspunt is altijd dat wij meerwaarde leveren tegen een betaalbaar tarief dat rekening houdt met de mogelijkheden van de opdrachtgever. Waarom? Omdat wij kleine verenigingen en organisaties op deze manier ook het voordeel kunnen bieden van een goede ondersteuning van professionals van de Verenigingsmanager. Vaak zijn dat kleine brancheverenigingen, clubs en instellingen die met een klein budget goed werk verrichten voor branches, bedrijven en/of samenleving.

Vul de gratis Quick Scan in of stel een vraag.

* Deze velden zijn verplicht.