Professionele bestuur ondersteuning

Het bestuur heeft een belangrijke rol binnen de vereniging. Naast dat het bestuur de doelstellingen in de gaten houdt, moet het bestuur er voor zorgen dat de administratie op orde is. Van het opstellen van jaarrekeningen tot het beantwoorden van de telefoon: het komt allemaal op de schouders van het bestuur terecht. Bent u op zoek naar een professionele bestuur ondersteuning? Iemand die helpt met het dagelijkse reilen en zeilen en helpt het bestuur te ontzorgen? Maak dan kennis met De Verenigingsmanager. Ons team bestaat uit ervaren en deskundige verenigingsmanagers die grote én kleine klussen binnen uw vereniging uitvoeren.

Bestuur ondersteuning vereniging: voor iedereen toegankelijk

Bij De Verenigingsmanager vinden we het belangrijk dat de bestuur ondersteuning vereniging voor iedereen toegankelijk is. Zowel kleine als (middel)grote verenigingen zijn bij ons van harte welkom. Ook als u wellicht draait op vrijwilligers en een kleiner budget hebt, kunnen wij u van dienst zijn. Vraag gerust naar de mogelijkheden en laat u adviseren door onze experts. Wij denken actief met u mee en kunnen ons takenpakket volledig aanpassen aan uw wensen. Zo kunnen we de gehele bedrijfsvoering uit handen nemen of ons bijvoorbeeld richten op een onderdeel die voor u lastig te realiseren is.

Maak een afspraak voor info over de vereniging bestuur ondersteuning

Voor meer informatie over de vereniging bestuur ondersteuning, kunt u direct contact met ons opnemen. Wij beantwoorden graag uw vragen of kunnen direct een Quick Scan uitvoeren. De Quick Scan is kosteloos en de beste manier om kennis te maken met ons. Wij vertellen u in een vogelvlucht welke meerwaarde we kunnen bieden en wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen. Bent u enthousiast geworden? Bel of e-mail ons dan of vul ons online contactformulier in. Indien gewenst kunnen we ook een afspraak maken op onze locatie in Arnhem. Graag tot ziens.

Vul de gratis Quick Scan in of stel een vraag.

* Deze velden zijn verplicht.